OBS! uppbjuden av en 96:a

nu har dagen kommit, den dagen man inser att man har vuxit ifrån lokalfester. Det känns sorgligt. Jag och min goda vän var för ett tag sen på en usel sådan. Kanske var det där min avsky började. De enda gästerna på denna lokalfest var småpojkar som blivit klädda av mamma med scarfar och skjortor. Kan tänka mig att föräldrarna förevigade denna "första fest" med bilder och pussar. Dock var inte jag intresserad av att dansa med någon 96:a vars enda mål för kvällen var att få hångla. Fick nästan moderskänslor, fast nej. Där fanns också några tjejer som drack cider med bärsmak och dansade till Mohombi. Tyckte det var lite komiskt. Fast förmodligen är det bara jag som har för höga tankar om mig själv, fast det är kanske lika bra.

Den andra halvan av denna bloggen, du får gärna vara lite mer aktiv annars byter snart Petter lösenord. xoxo



borde bjudit grabbarna på detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0