OBviouS!! Kompisar med fördelar

OBs! Har ni sett filmen kompisar med fördelar? jag har inte, men kunde ha gjort då jag har kompisar med... just det: fördelar. Andrea har fördelar. Hon sover längre än mej så hon stör aldrig typ. Thea har också fördelar. Hon kan få folk att göra grejer för hon låter arg på telefon. Andra kompisar som jag tänker låta förbli anonyma har också fördelar. Dom skrattar åt mej. Mina kompisar har många fördelar. obss! har ni sett filmen kompisar med kroppsdelar? Min kompis Matte sitter i rullstol

Kommentarer
Postat av: OBS!

varför låter Thea arg på telefonen? JO för att hennes inkompetenta vänner aldrig klarar av något ( och med något menas hålla tider etcetcetc.) Detta är inte Thea som skriver, men det kunde varit.

2011-09-27 @ 15:42:15
Postat av: Tryggve

Detta kallas indirekt personpåhopp. Det finns gott om personpåhopp på den här bloggen och därför borde man slippa det i kommentarerna. Tack på förhanden

2011-09-30 @ 11:42:01
Postat av: Tryggve

OBS! Korregering!

Föregående kommentar var menad till "OBS!"

2011-09-30 @ 11:43:07
Postat av: OBS!

okej, du kan sluta leka "tryggve". leka kan man göra på kissies blogg. Tack på förhand (notera hand).

2011-09-30 @ 12:31:53
Postat av: "Tryggve"

Tack för din åsikt. På förhanden då. Tacket alltså.



Tacket är på förhanden.

2011-09-30 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0