OBS! detta är inte haute couture

Hej alla killar. Nu tänker jag leverera ett modetips till er som inte vill skämma ut sig allt för mycket. Det är nämligen såhär att badbyxor är INTE byxor. Jag har sett alltför många tragiska fall där killar bär badbyxor som byxor och vill nu poängtera att det är inte byxor, jeans är byxor och manchesterbyxor är byxor och shorts är byxor men badbyxor används till att bada i. Skulle ni kanske tycka det är snyggt om alla tjejer sprang runt i bikini och trodde det var kläder? Ja, det skulle ni. Men tro mig och mina många års erfarenhet av haute couture, badbyxor är inte byxor. Detta var en väldigt negativ text så för att lägga lite solsken över den...ha en bra fredag!

http://www.youtube.com/watch?v=dtHMhkFspY0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0