OBs! SMS VÄRDA ATT SPARA PÅ

Vi har alla sparade sms på våra mobiltelefoner. Vi som driver den här bloggen har nu bestämt att våra läsare ska få ta del av några av dessa sms. OBS! Med respekt för personerna är namnen till viss del censurerade. 

Sms 1:

Avsändare T***

hahaha jag dog! Han tror att jag är världens hora, han ska bara veta hur ren jag är!

Sms 2:

Avsändare B******

Hej A***** ar yuo good im B***** . ar yuo cam ty wook. yuo liek? to moro in 19.00.

(Translation, Hej, A***** hur mår du? jag är B*****. vill du komma på en promenad? skulle du vilja det? imorgon klockan 19.00.)

Sms 3:

Avsändare T***

hälsa henne att detta är hej då . För jag ska inte på fest på hela jävla helgen nu

Och som grädde på moset, här kommer några anteckningar!

Anteckning 1:
T*** strula med Linus S haha ( Linus S heter egentligen något annat!)

Anteckning 2:
A***** tror också att T*** tror att hon är nåt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0