OBS! Sinnessjuk man och hans hynda

Psykopat
Inte hade jag väl trott att det var möjligt för min egen hund att styra mitt liv på detta fasansfulla sätt. Om jag bara hade vetat vilka förödande konsekvenser som låg i mitt beslut att ta Karo med mig hem, då hade jag sluppit leva det liv som jag gör idag. Karo har fullständigt tagit kommandot. Han bestämmer när jag ska gå upp på morgonen, vad vi ska äta och till och med vad vi ska se på TV. Om jag protesterar morrar han hotfullt med blottade tänder och viskar "Gör som jag säger, din sinnessjuka jävel."
Jag anlitade en dressör för ett par månader sedan. Problemet var bara att under hennes besök uppförde sig Karo som vilken hund som helst. Dressören försäkrade mig om att jag inte behövde henne, men kanske borde söka hjälp på annat håll. Dock framgick det inte för mig vad hon menade med detta.
Så fort hon försvunnit var allting som förut. "Äntligen är vi ensama igen" sa Karo med ett lömskt flin. Jag kunde känna hårt resa sig i min nacke.
Inte hade jag kunnat tro att det var möjligt för min egen hund att styra mitt liv på detta fasansfulla sätt. Om jag bara hade vetat vilka förödande konsekvenser som låg i mitt beslut att ta Karo med mig hem, då hade jag sluppit leva det liv som jag gör idag. Karo har fullständigt tagit kommandot. Han bestämmer när jag ska gå upp på morgonen, vad vi ska äta och till och med vad vi ska se på TV. Om jag protesterar morrar han hotfullt med blottade tänder och viskar "Gör som jag säger, din sinnessjuka jävel."
Jag anlitade en dressör för ett par månader sedan. Problemet var bara att under hennes besök uppförde sig Karo som vilken hund som helst. Dressören försäkrade mig om att jag inte behövde henne, men kanske borde söka hjälp på annat håll. Dock framgick det inte för mig vad hon menade med detta.
Så fort hon försvunnit var allting som förut. "Äntligen är vi ensama igen" sa Karo med ett lömskt flin. Jag kunde känna hårt resa sig i min nacke.

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt arligt du ar sa javla sjuk. orkar inte med dig hahah

2011-12-26 @ 10:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0