E inne på bubbleroom

Bubbleroom / H Jacka Svart på Bubbleroom.seBubbleroom / H Jacka Svart på Bubbleroom.se
Vissa saker gör mig glad. Andra saker får mig att känna mig lite smått irriterad. Ibland gör saker mig fullkommligt förbannad. Den här grejen passar in i den sistnämnda kategorin. Kolla på den här skinnjackan. Snygg visst är den. Lite MC-stuk på den vilket jag alltid varit svag för. Men titta, vi får se två bilder! Trevligt värre!
MEN KAN JAG FÅ SE RYGGEN ELLER SKA JAG BEHÖVA VÄNDA HELA DATORN??
Okej, ta det lugnt nu... Den högra bilden skulle faktiskt kunna vara en översiktlig bild över jackans baksida. Om fallet är så är jackan förkastlig. Annars är bubbleroom förkastligt. No mercy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0